Dopravní podmínky

Způsoby dopravy

Pro slovenské zákazníky jsou způsoby dopravy uvedeny v nákupu na Slovensko.

Přepravní služba General Parcel

Zajišťuje doručení objednaného zboží po celé ČR. Zboží je doručeno následující pracovní den od expedice a to mezi 8 až 17 hodinou. V případě, že Vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení. Další pokus o doručení proběhne automaticky následující den na stejné adrese.

Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu firmy General Parcel, jejich přehled naleznete na stránkách www.baliky.cz.

Aktuální stav procesu přepravy zásilky můžete sledovat na stránkách www.baliky.cz po zadání čísla balíkového štítku Vaší zásilky.

Při objednávce zboží nad 10 000 Kč s DPH nebude dopravné účtováno. Neplatí pro slovenské zákazníky.

Přepravní služba TopTrans

Je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno do 24 hodin od expedice. Toptrans obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hod. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba se pokusí o doručení následující den.

Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu firmy Toptrans, jejich přehled naleznete na stránkách www.toptrans.cz.

Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním kódu balíku na stránkách www.toptrans.cz.

Osobní vyzvednutí

Zboží je možné osobně vyzvednout: 

  • v centrále v Karlových Varech v pracovní dny od 7:00 do 15:30 hod po předchozím oznámení našimi pracovníky, že je zboží připraveno. Na místě bude zboží zapalceno hotově, pokud není dohodnuto jinak. Karty bohužel neakceptujeme.
  • v pražské pobočce v pondělí a v pátek od 7:00 do 15:30 hod. Předem je nutné se dohodnout s naším pracovníkem na vyzvednutí na mobilním čísle 602 960 140.

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby

I přesto, že se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit proti poškození při přepravě, může se někdy stát, že k vám přijde balík poškozen.

Z tohoto důvodu Vám doporučujeme při převzetí překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 353 220 334.

Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu.

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.